Aqua aerobic
ćwiczenia na basenie w których wykorzystuje się elementy aerobicu. Ćwiczenia w wodzie są bardziej efektywne, ze względu na opór wody. Powodują wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, wysmuklenie sylwetki, poprawiają krążenie i oddychanie.

Aeroboxing -to dynamiczna forma aktywności fizycznej będąca połączeniem boksu i zajęć fitness. Trening rozwijający wytrzymałość siłową o dość dużej intensywności, prowadzony przy wykorzystywaniu elementów boksu i sztuk walki. Podstawą tych zajęć jest budowanie bezpiecznego i efektywnego treningu dzięki połączeniu siły, gibkości i elastyczności.Ćwiczenia pozwalają rozładować napięcie i wpływają na poprawę naszego samopoczucia.

ABT (Abdominal Buttocks and Thigs)- zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu dolnych partii ciała - brzucha, pośladków i ud. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką a część główną stanowią odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmacniające o średnim zakresie ruchu oraz dużej liczbie powtórzeń.

Aerobik (High/ Low impact Aerobic)-trening o wysokiej intensywności. Poprzez starannie dobraną choreografię i kombinacje kroków ujętą w logiczny układ choreograficzny wzmacnia układ sercowo-naczyniowy, poprawia kondycje i koordynację ruchową. Poszczególne kroki w aerobicu mogą być urozmaicone ruchami charakterystycznymi dla różnych stylów tanecznych lub też sztuk walki, wtedy możemy rozróżnić Latino, Dance Aerobic, Afrodance, Aeroboxing.